سرویس: شهرستانکد خبر: 1756|13:10 - 1405/04/05
نسخه چاپی

توقیف تراکتور متخلفان در اراضی ملی «صحنه»

توقیف تراکتور متخلفان در اراضی ملی «صحنه»
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، صحنه از توقیف یک دستگاه تراکتور در حین تخریب عرصه‌های ملی و قطع درختان جنگلی در پلاک «چم سرخ» خبر داد و گفت: متخلفان پس از شناسایی برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش تمدن کرمانشاه ،هادی حیدری‌راد، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان صحنه، اظهار کرد: مأموران پاسگاه ویژه حفاظت منابع طبیعی شهرستان در جریان گشت‌های مستمر حفاظتی و نظارت بر عرصه‌های ملی، یک دستگاه تراکتور را هنگام تخریب اراضی ملی و قطع درختان بید و گز در پلاک چم سرخ شناسایی و توقیف کردند.

 

وی افزود: پس از شناسایی متخلفان و با اخذ دستور شفاهی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، تراکتور از محل تخلف خارج و به پارکینگ پاسگاه انتظامی روستای درکه منتقل شد.

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان صحنه تصریح کرد: متخلفان برای ارائه توضیحات و طی مراحل قانونی به این اداره احضار شده‌اند و پرونده آنان پس از تکمیل برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع خواهد شد.

 

حیدری‌راد همچنین با اشاره به شناسایی موارد دیگری از تخریب و تصرف اراضی ملی در این محدوده، گفت: مستندسازی تخلفات انجام شده و اقدامات قانونی لازم برای برخورد با متصرفان و متخلفان در دست پیگیری است.

 

وی بر تداوم گشت‌های حفاظتی و برخورد قاطع با سوداگران و متخلفان حوزه منابع طبیعی تأکید کرد.