به گزارش تمدن کرمانشاه ،هادی حیدریراد، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان صحنه، اظهار کرد: مأموران پاسگاه ویژه حفاظت منابع طبیعی شهرستان در جریان گشتهای مستمر حفاظتی و نظارت بر عرصههای ملی، یک دستگاه تراکتور را هنگام تخریب اراضی ملی و قطع درختان بید و گز در پلاک چم سرخ شناسایی و توقیف کردند.
وی افزود: پس از شناسایی متخلفان و با اخذ دستور شفاهی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، تراکتور از محل تخلف خارج و به پارکینگ پاسگاه انتظامی روستای درکه منتقل شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان صحنه تصریح کرد: متخلفان برای ارائه توضیحات و طی مراحل قانونی به این اداره احضار شدهاند و پرونده آنان پس از تکمیل برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع خواهد شد.
حیدریراد همچنین با اشاره به شناسایی موارد دیگری از تخریب و تصرف اراضی ملی در این محدوده، گفت: مستندسازی تخلفات انجام شده و اقدامات قانونی لازم برای برخورد با متصرفان و متخلفان در دست پیگیری است.
وی بر تداوم گشتهای حفاظتی و برخورد قاطع با سوداگران و متخلفان حوزه منابع طبیعی تأکید کرد.
