سرویس: شهرستانکد خبر: 1066|20:52 - 1403/01/21
نسخه چاپی

۱۰۰ هزار گردشگر از جاذبه‌های شهرستان صحنه بازدید کردند

۱۰۰ هزار گردشگر از جاذبه‌های شهرستان صحنه بازدید کردند
فرماندار صحنه از بازدید حدود ۱۰۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان در ایام نوروز امسال خبر داد و گفت: میزان بازدیدها نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش تمدن کرمانشاه ،«غلامرضا شهبازی» اظهار کرد: از تاریخ ۲۴ اسفند۱۴۰۲ تا پایان روز ۱۲ فروردین امسال بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ مسافر نوروزی در مراکز اقامتی شهرستان اسکان پیدا کردند.

 

فرماندار صحنه افزود: از این تعداد چهار هزار و ۴۱۱ نفر در مراکز اقامتی رسمی و مابقی در مراکز اقامتی غیررسمی اسکان پیدا کرده اند.

 

وی در خصوص میزان تردد جاده ای در شهرستان صحنه هم اظهار کرد: یک میلیون و ۱۱۰ هزار تردد از مبادی ورودی و خروجی شهرستان از آغاز اجرای طرح نوروزی ثبت شد که بهبود شاخص های امنیت سفر مد نظر قرار گرفت.

 

فرماندار صحنه با تاکید بر اینکه سلامت و کیفیت خدمات در اذهان مسافران باقی خواهد ماند و آن‌ها به عنوان سفیران گردشگری سبب معرفی بهتر این مناطق می‌شوند، بیان کرد: آماده سازی زیرساخت‌ها و نظم نظارت‌ها تاثیرگذاری خود را دارد تا هموطنان هم مبلغان خوبی برای شهر و استان ما باشند.

 

شهبازی به تاکید استاندار کرمانشاه بر تقویت حوزه گردشگری در سال جاری اشاره و تصریح کرد: یکی از سالم‌ترین و کم‌ هزینه‌ترین حوزه‌ها در راستای جذب توریست ارائه کیفیت مناسب و گام مثبت در حفظ این سرمایه در راستای معرفی بیشتر مناطق دیدنی شهرستان خواهد بود.

 

وی در خاتمه با قدردانی از اداره میراث فرهنگی که امسال غرفه‌های فرهنگی و گردشگری خوبی را در دربند صحنه دایر کرد، گفت: این اقدام علاوه بر درآمدزایی موجب جذب چشمگیر گردشگر می‌شود.