سرویس: استان کرمانشاهکد خبر: 1065|20:50 - 1403/01/21
نسخه چاپی

۵ کشته و ۱۵ مصدوم حاصل حوادث سه روز گذشته کرمانشاه

۵ کشته و ۱۵ مصدوم حاصل حوادث سه روز گذشته کرمانشاه
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در حوادث مختلفی که عمدتا جاده‌ای بودند طی سه روز گذشته در استان پنج نفر جان خود را از دست داده و ۱۵ نفر نیز مصدوم شدند.

به گزارش تمدن کرمانشاه ،محمدباقر محمدیبا بیان اینکه این تعداد تلفات بر اثر وقوع هفت حادثه جداگانه در استان روی داده است، افزود: در نخستین حادثه که روز جمعه ۱۷ فروردین روی داد یک نفر به علت سقوط از ارتفاع در منطقه کرمانشاه به کامیاران جان خود را از دست داد.

وی افزود: این فرد که ۴۵ سال سن داشت در ارتفاعات کوهستانی روستای سرتیپ آباد شهرستان کامیاران، به علت سقوط از ارتفاع جان خود را از دست که تیم عملیاتی واکنش سریع استان کرمانشاه به منطقه اعزام و طی عملیاتی ۶ ساعته فرد حادثه دیده را به پایین کوه منتقل و به عوامل قضایی حاضر در منطقه تحویل دادند.

۵ کشته و ۱۵ مصدوم حاصل حوادث سه روز گذشته کرمانشاه

۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در محور کرمانشاه به اسلام آباد غرب

محمدی اضافه کرد: در یک حادثه رانندگی نیز که روز گذشته (شنبه ) در محور کرمانشاه به اسلام آبادغرب روی داد یک دستگاه خودرو پراید دچار واژگونی شد که در نتیجه آن پنج نفر از سرنشینان این خودرو مصدوم شدند.

وی افزود: تیم عملیاتی پایگاه هلال‌احمر مرصاد بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و اقدامات اولیه را انجام و پس از رهاسازی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی مصدومین را جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

یک فوتی در واژگونی یک دستگاه تریلی در محور کنگاور به همدان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ادامه داد: در واژگونی یک دستگاه تریلی در محور کنگاور به همدان که ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه شب گذشته در محور کنگاور به همدان روی داد راننده این تریلی جان خود را از دست داد.

۵ کشته و ۱۵ مصدوم حاصل حوادث سه روز گذشته کرمانشاه

وی گفت: تیم عملیاتی پایگاه هلال‌احمر قلیوند به محل حادثه اعزام شده و اقدامات رهاسازی را انجام دادند که پس از رهاسازی جسد فرد فوت شده به عوامل قضایی حاضر در محل تحویل داده شد.

۲ مصدوم در برخورد ۲ دستگاه خودرو در محور پاوه به سه راهی باینگان

محمدی گفت: در یک حادثه رانندگی دیگر نیز که روز جمعه گذشته در محور پاوه به میان باینگان بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودرو دنا و تیبا با یکدیگر روی داد ۲ نفر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید

زیرگذر کنگاور کرمانشاه قربانی گرفت

۲ فوتی و سه مصدوم عراقی در تصادف کامیون با سمند در جاده خسروی به قصرشیرین

واژگونی خودرو در کرمانشاه یک کشته و یک زخمی به جا گذاشت

فوتی های حوادث جاده‌ای طی طرح نوروزی در کرمانشاه ۳۳ درصد کاهش یافت

وی افزود: امدادگران پایگاه هلال‌احمر سه راهی باینگان شهرستان پاوه بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و اقدامات اولیه را انجام دادند که پس از ارزیابی و انجام کمک های اولیه یک مصدوم توسط هلال احمر و یک مصدوم دیگر جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند.

۳ مصدوم در برخورد ۲ دستگاه پراید در محور بیستون به میان راهان

۵ کشته و ۱۵ مصدوم حاصل حوادث سه روز گذشته کرمانشاه

محمدی یادآور شد: در حادثه برخورد ۲ دستگاه خودرو پراید با هم در محور بیستون به میان راهان، روستای نجوبران سه نفر مصدوم شدند. امدادگران پایگاه هلال‌احمر شهرستان بیستون پس از ارزیابی و انجام کمک های اولیه یک مصدوم توسط هلال احمر و ۲ مصدوم دیگر جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند.

۲ فوتی و ۵ مصدوم در برخورد سمند با کامیون در محور قصرشیرین به خسروی

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه اضافه کرد: روز جمعه هفته گذشته نیز ۲ دستگاه خودرو سمند و کامیون در محور قصرشیرین به خسروی با یکدیگر تصادف کردند که امدادگران پایگاه هلال‌احمر شهرستان قصرشیرین بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و عملیات رهاسازی را انجام دادند.

۵ کشته و ۱۵ مصدوم حاصل حوادث سه روز گذشته کرمانشاه

وی افزود: در این حادثه نیروهای هلال احمر ۲ نفر فوتی را از لابلای آهن آلات رهاسازی و ۵ نفر مصدوم نیز جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد، افراد فوتی نیز تحویل عوامل قضایی حاضر در محل حادثه گردیدند.

واژگونی تراکتور در سنقروکلیایی یک کشته بر جای گذاشت

پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه تراکتور در زمینه های کشاورزی سنقروکلیایی ماموران پاسگاه هفت آشیان به محل اعزام شدند.

پس از حضور ماموران و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد بر اثر واژگونی یک دستگاه تراکتور، مردی ۶۶ ساله به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است که در این راستا پرونده ای تشکیل و موضوع تحت رسیدگی قرار دارد.